Майкрафт: автоматично строене по картинка

Майкрафт: автоматично строене по картинка

Когато програмист скучае, пише игри, или за игри.

Може би си спомняте, че ви дадохме задача да построите писта за състезания с коли в нашия сървър.

racetrack-martincho_out_place_transp_mount2

Задачата е трудна и най-трудното е, че нямате дадени опорни точки за строенето. А нямаше ли да е готино пистата сама да се построи?

С пайтън можем да го направим и сега ще ви покажем как да започнете.

Библиотеката Python Image Library ще ни позволи да обходим картинка пиксел по пискел и да поставим блокове в сървъра. Картинките които ни трябват са тези двете:

racetrack-martincho_out_thick-v
racetrack-martincho_in_thick-v

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А работещ код, който ги обхожда изглежда ето така:

# http://effbot.org/imagingbook/image.htm#tag-Image.Image.load

from PIL import Image

track_image = Image.open("racetrack-martincho_out_thick.png")
width, height = track_image.size
pixels = track_image.load();

print width
print height

for x in range(width):
    for y in range(height):
        print(pixels[x, y],)
    print ("\n")

# for x in range(width)

От тук нататък трябва да си изтеглите изображенията от тук
https://github.com/minetonight/mcpipy/blob/master/racetrack-martincho_in_thick.png

и от тук:
https://github.com/minetonight/mcpipy/blob/master/racetrack-martincho_out_thick.png

и да довършите кода който е започнат ето тук:
https://github.com/minetonight/mcpipy/blob/master/racetrack_from_image.py

За информация как се настройва майнкрафт сървър за работа с Пайтън потърсете EnderCool, Dokov2013, Mato2010 в нашия сървър, или се запишете за курса ни за въведение в програмирането с Пайтън: https://robopartans.com/m2/course/view.php?id=37

1 коментар

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *